miércoles, 7 de marzo de 2012

Art.8 Els millors Blogs de 4t

Estimats lectors, en aquest article exposare els tres blogs de 4t que més m'han agradat:

- El primer es el Blog de la Míriam Not. M'agrada perque trobo que la "Moda" és un aspecte important en la vida d'un adolescent i perque a fet un gran treball amb el seu Blog.
 Moda, express youself


- El segon blog que més m'ha agradat a sigut el de la Cristina Olmo. M'agrada perque la música és un dels meus entretenimets perferits i també perque m'encanta com ella u sap reflectir en el seu blog.
ReAd & DaNce

- El tercer Blog que més m'ha agradat a sigut el de la Cristina Rius, ja que la televisió al igual que la música tambe és un dels meus entretenimets perferits, i trobo que esta molt bé tenir informació constat sobre la televisió i els seus programes.
La tleveisió és cultura, o no?

No hay comentarios:

Publicar un comentario